پشتیبانی نرم افزار
شرح وظایف واحد نرم افزار :
1 - پيگيري و ارائه راهكارهاي مناسب جهت رفع مشكلات نرم افزاري و بهبود سيستم
2 - مشاوره به واحد مربوطه جهت مكانيزه كردن فرايند ها
3 – ایجاد هماهنگي با مديريت فناوري اطلاعات در خصوص عقد و تمدید قراردادهاي پشتيباني نرم افزارها
4 - همكاري در تهيه RFP برای نرم افزار های مورد درخواست واحد مربوطه(تهيه ، تنظيم و مستند سازي نيازمند ها انتظارات واحد از نرم افزار مورد تقاضا)
5 - آشنايي فني با نرم افزار ها و سخت افزارهاي مربوطه ( مانند حضور وغياب و دستگاه تايمكس ... )
6 - آگاهي از كليات (حيطه و نوع فعاليت هاي تحت پوشش) نرم افزارهاي واحد مربوطه جهت پيگيري مناسب تر مسائل مربوطه
7 - نظارت و پيگيري روند تهيه فايل پشتيبان ( Backup data ) از نرم افزار ها بصورت دوره اي و آرشيو آنها
8 - تاييد اتمام كار پروژه ها و يا فاكتور هاي نرم افزاري
9 - مطلع بودن از هر گونه تغيير و تحول نرم افزاري
10- تامین و فراهم آوردن راهکارهای مناسب جهت حفظ امنیت دسترسی به داده های نرم افزارهای موجود در واحد
11- اعمال تنظیمات مورد نیاز نرم افزارها جهت استفاده کاربران در واحد مربوطه